ا

  • ارشم، سعید اثر انسداد تحت فشار بر عملکرد پیش‌بینی شمشیربازان نخبه و مبتدی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 43-58]

  • اسحاقی، شهریان تأثیر یک دوره مداخلات ورزشی و غذایی هدفمند بر ظرفیت توجه، سرعت واکنش و پردازش اطلاعات زنان سالمند دارای اختلال خواب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 427-441]

  • افتخاری، عاطفه تأثیر خودحرکتی بر ادراک فاصله: بررسی جفت شدن ادراک و عمل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 443-456]

  • اقدسی، محمدتقی بررسی رابطة سبک‌های یادگیری و سبک‌های شناختی در دانشجویان ورزشکار با اثر تعدیل‌کنندگی مقاطع تحصیلی و جنسیت [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 203-217]

  • الحجاج، رفعت روایی و پایایی آزمون رشد حرکتی درشت- 3 در کودکان 5 تا 9 سالۀعراقی و مقایسۀ رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان ایرانی و عراقی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 219-238]

  • ایراندوست، خدیجه تأثیر یک دوره مداخلات ورزشی و غذایی هدفمند بر ظرفیت توجه، سرعت واکنش و پردازش اطلاعات زنان سالمند دارای اختلال خواب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 427-441]

ب

  • بادامی، رخساره تأثیر تمرینات دید ورزشی بر مدت زمان چشم ساکن و دقت مهارت هدف‌گیری- مهاری در کودکان با اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 457-472]

  • باقرزاده، فضل الله اثر انسداد تحت فشار بر عملکرد پیش‌بینی شمشیربازان نخبه و مبتدی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 43-58]

  • باقرزاده، فضل اله تأثیر برنامۀ مداخلۀ حرکتی درشت و ظریف بر یکپارچگی بینایی– حرکتی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 129-147]

  • بدیعی، فهیمه ترس از حرکت و اضطراب ناشی از درد در ورزشکاران با سابقۀ آسیب عضلانی-اسکلتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 313-331]

  • برادران، فاطمه اثر بازی‌های حرکتی در برابر بازی‌های رایانه‌ای بر کارکردهای اجرایی، عملکرد تحصیلی و تبحر حرکتی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 163-184]

  • بلالی وشمه سرا، جعفر اثر انسداد تحت فشار بر عملکرد پیش‌بینی شمشیربازان نخبه و مبتدی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 43-58]

  • بهرام، عباس تأثیر روش‌های آموزشی بازی برای درک، آموزش ورزش، ترکیبی (بازی برای درک+ آموزش بازی) و خطی بر خلاقیت کودکان در فوتسال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 293-311]

پ

  • پروین پور، شهاب اثر انسداد تحت فشار بر عملکرد پیش‌بینی شمشیربازان نخبه و مبتدی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 43-58]

ت

  • تختائی، مهدی مقایسة مهارت‌های حرکتی و شاخص تودة بدنی کودکان با اعتیاد و بدون اعتیاد به اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 59-72]

  • ترابی، فرناز تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه‏ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم بر تمرکز و رکورد تیراندازان تپانچه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 407-425]

ح

  • حاتمی، نصیبه بهره‌مندی دانشجویان از تصویرسازی پتلپ در انتقال دوطرفۀ مهارت شوت هندبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 239-254]

  • حمایت طلب، رسول ارتباط بین راهبردهای مقابله‌ای و تسلط فراانگیزشی در ورزشکاران نخبه: رویکرد نظریۀ بازگشتی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 25-42]

  • حمایت طلب، رسول اثربخشی روش‌های آموزش ارتقای عملکرد ورزشی مبتنی بر مایندفولنس (MSPE) و تصویرسازی‌ذهنی بر بهبود مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 355-373]

  • حومنیان، داود مقایسة مهارت‌های حرکتی و شاخص تودة بدنی کودکان با اعتیاد و بدون اعتیاد به اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 59-72]

  • حومنیان، داوود تأثیر برنامۀ مداخلۀ حرکتی درشت و ظریف بر یکپارچگی بینایی– حرکتی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 129-147]

  • حیرانی، علی تأثیر همتاسازی مهارتی در تعامل دوتایی مشارکتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز دختران نوجوان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 275-291]

خ

  • خبیری، محمد ارتباط بین راهبردهای مقابله‌ای و تسلط فراانگیزشی در ورزشکاران نخبه: رویکرد نظریۀ بازگشتی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 25-42]

  • خزائی، محمد اثربخشی روش‌های آموزش ارتقای عملکرد ورزشی مبتنی بر مایندفولنس (MSPE) و تصویرسازی‌ذهنی بر بهبود مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 355-373]

  • خطیبی، علی ترس از حرکت و اضطراب ناشی از درد در ورزشکاران با سابقۀ آسیب عضلانی-اسکلتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 313-331]

  • خلجی، مریم تأثیر خستگی پیرامونی و مرکزی بر خطای ادراک عمق [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]

  • خلیل پور، زهره بررسی رابطة سبک‌های یادگیری و سبک‌های شناختی در دانشجویان ورزشکار با اثر تعدیل‌کنندگی مقاطع تحصیلی و جنسیت [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 203-217]

د

  • داودی، مریم تأثیر روش‌های آموزشی بازی برای درک، آموزش ورزش، ترکیبی (بازی برای درک+ آموزش بازی) و خطی بر خلاقیت کودکان در فوتسال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 293-311]

  • دهقانی، محسن ترس از حرکت و اضطراب ناشی از درد در ورزشکاران با سابقۀ آسیب عضلانی-اسکلتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 313-331]

  • دهقانی زاده، جلال مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 109-127]

  • دهقانی زاده، جلال تأثیر خودحرکتی بر ادراک فاصله: بررسی جفت شدن ادراک و عمل [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 443-456]

  • دوستان، محمدرضا تأثیر پیش‌دوره و فواصل زمانی بین محرک‌ها بر دورة بی‌پاسخی روان‌شناختی: شواهدی بر آماده‌سازی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 73-90]

ر

  • رستمی، ربابه تأثیر‌ توانبخشی شناختی بر مهارت‌های پایۀ بنیادی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی: یک مطالعۀ نیمه‌تجربی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 391-405]

ز

  • زارعلی، محمدرضا مقایسۀ اثربخشی ذهن‌آگاهی و تصویرسازی ذهنی بر سطوح کورتیزول، اضطراب و اعتمادبه‌نفس دانشجویان افسری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 149-161]

  • زارعیان، احسان تأثیر زمان‌بندی تمرین هوازی حاد بر تحکیم حافظۀ کلامی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 185-201]

  • زارعیان، احسان تأثیر همتاسازی مهارتی در تعامل دوتایی مشارکتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز دختران نوجوان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 275-291]

  • زمانی، محمد حسین تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 255-273]

  • زمانی ثانی، سید حجت بررسی رابطة سبک‌های یادگیری و سبک‌های شناختی در دانشجویان ورزشکار با اثر تعدیل‌کنندگی مقاطع تحصیلی و جنسیت [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 203-217]

  • زیدآبادی، رسول تأثیر بازخورد خودکنترل بر یادگیری تولید نیروهای کم، متوسط و بیشینه در شرایط خستگی ذهنی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]

س

  • سهرابی، مهدی روایی و پایایی آزمون رشد حرکتی درشت- 3 در کودکان 5 تا 9 سالۀعراقی و مقایسۀ رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان ایرانی و عراقی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 219-238]

  • سیاوشی، الهه تأثیر همتاسازی مهارتی در تعامل دوتایی مشارکتی بر یادگیری مهارت فورهند تنیس روی میز دختران نوجوان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 275-291]

ش

  • شتاب بوشهری، سیده ناهید تأثیر پیش‌دوره و فواصل زمانی بین محرک‌ها بر دورة بی‌پاسخی روان‌شناختی: شواهدی بر آماده‌سازی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 73-90]

  • شجاعی، معصومه مقایسۀ اثر بازی‌های بومی محلی و حیاط پویا بر کارکرد شناختی، سواد بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان 8 تا 12 ساله [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 333-354]

  • شربت زاده، رضا مقایسۀ اثربخشی ذهن‌آگاهی و تصویرسازی ذهنی بر سطوح کورتیزول، اضطراب و اعتمادبه‌نفس دانشجویان افسری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 149-161]

  • شمشیری، نیره تأثیر تمرینات دید ورزشی بر مدت زمان چشم ساکن و دقت مهارت هدف‌گیری- مهاری در کودکان با اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 457-472]

  • شهابی کاسب، محمد رضا تأثیر بازخورد خودکنترل بر یادگیری تولید نیروهای کم، متوسط و بیشینه در شرایط خستگی ذهنی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]

  • شهبازی، مهدی تأثیر خودگفتاری انگیزشی بر عملکرد هماهنگی دودستی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

  • شهبازی، مهدی بهره‌مندی دانشجویان از تصویرسازی پتلپ در انتقال دوطرفۀ مهارت شوت هندبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 239-254]

  • شیخ، محمود مقایسة مهارت‌های حرکتی و شاخص تودة بدنی کودکان با اعتیاد و بدون اعتیاد به اینترنت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 59-72]

  • شیخ، محمود ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سی شارپ (مقیاس خصومت و پرخاشگری کودکان: کنشی/ واکنشی) در افراد با و بدون اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 375-389]

ص

  • صابری کاخکی، علیرضا روایی و پایایی آزمون رشد حرکتی درشت- 3 در کودکان 5 تا 9 سالۀعراقی و مقایسۀ رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان ایرانی و عراقی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 219-238]

  • صابری کاخکی، علیرضا تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 255-273]

  • صحبتیها، محمد تأثیر خودگفتاری انگیزشی بر عملکرد هماهنگی دودستی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

  • صفوی همامی، شیلا اثر بازی‌های حرکتی در برابر بازی‌های رایانه‌ای بر کارکردهای اجرایی، عملکرد تحصیلی و تبحر حرکتی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 163-184]

ط

  • طاهری، مرتضی تأثیر یک دوره مداخلات ورزشی و غذایی هدفمند بر ظرفیت توجه، سرعت واکنش و پردازش اطلاعات زنان سالمند دارای اختلال خواب [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 427-441]

  • طاهری تربتی، حمیدرضا تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 255-273]

  • طهماسبی بروجنی، شهزاد تأثیر خستگی پیرامونی و مرکزی بر خطای ادراک عمق [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]

  • طهماسبی بروجنی، شهزاد بهره‌مندی دانشجویان از تصویرسازی پتلپ در انتقال دوطرفۀ مهارت شوت هندبال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 239-254]

ع

  • عالی، محمد باقر تأثیر خودگفتاری انگیزشی بر عملکرد هماهنگی دودستی دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

  • عبدالله رش، مغدید مقایسة مهارت‌های بنیادی دستکاری بین کودکان مبتلا به سندروم متقاطع فوقانی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 473-491]

  • عرب عامری، الهه تأثیر برنامۀ مداخلۀ حرکتی درشت و ظریف بر یکپارچگی بینایی– حرکتی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 129-147]

  • عطارزاده حسینی، سید رضا روایی و پایایی آزمون رشد حرکتی درشت- 3 در کودکان 5 تا 9 سالۀعراقی و مقایسۀ رشد مهارتهای حرکتی درشت کودکان ایرانی و عراقی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 219-238]

غ

  • غرایاق زندی، حسن ارتباط بین راهبردهای مقابله‌ای و تسلط فراانگیزشی در ورزشکاران نخبه: رویکرد نظریۀ بازگشتی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 25-42]

  • غرایاق زندی، حسن اثربخشی روش‌های آموزش ارتقای عملکرد ورزشی مبتنی بر مایندفولنس (MSPE) و تصویرسازی‌ذهنی بر بهبود مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 355-373]

  • غنی زاده حصار، نرمین مقایسة مهارت‌های بنیادی دستکاری بین کودکان مبتلا به سندروم متقاطع فوقانی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 473-491]

ف

  • فرامرزی، سالار اثر بازی‌های حرکتی در برابر بازی‌های رایانه‌ای بر کارکردهای اجرایی، عملکرد تحصیلی و تبحر حرکتی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 163-184]

  • فکوریان، علی مقایسۀ اثربخشی ذهن‌آگاهی و تصویرسازی ذهنی بر سطوح کورتیزول، اضطراب و اعتمادبه‌نفس دانشجویان افسری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 149-161]

ق

  • قاری، برهان الدین مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 109-127]

  • قاسمیان مقدم، محمدرضا تأثیر زمان‌بندی تمرین هوازی حاد بر تحکیم حافظۀ کلامی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 185-201]

  • قدرت نالوس، پروین تأثیر زمان‌بندی تمرین هوازی حاد بر تحکیم حافظۀ کلامی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 185-201]

  • قدیری، فرهاد تأثیر روش‌های آموزشی بازی برای درک، آموزش ورزش، ترکیبی (بازی برای درک+ آموزش بازی) و خطی بر خلاقیت کودکان در فوتسال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 293-311]

  • قدیمی کلاته، زهرا ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سی شارپ (مقیاس خصومت و پرخاشگری کودکان: کنشی/ واکنشی) در افراد با و بدون اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 375-389]

  • قشونی، مجید تأثیر دو نوع خطای بینایی ابینگهاوس بر یادگیری یک مهارت حرکتی در کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 255-273]

  • قیصری، سید فردین ویژگی های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه سی شارپ (مقیاس خصومت و پرخاشگری کودکان: کنشی/ واکنشی) در افراد با و بدون اختلال طیف اوتیسم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 375-389]

ک

  • کاویانی، مریم ترس از حرکت و اضطراب ناشی از درد در ورزشکاران با سابقۀ آسیب عضلانی-اسکلتی [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 313-331]

م

  • محمدزاده، حسن مقایسۀ رویکرد آموزش مبتنی بر بازی و رویکرد سنتی: بررسی میزان فعالیت بدنی، انگیزش خود-تعیین و لذت [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 109-127]

  • محمد علی نسب فیروزجاه، ابراهیم مقایسة مهارت‌های بنیادی دستکاری بین کودکان مبتلا به سندروم متقاطع فوقانی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 473-491]

  • محمدی دانقرالو، مهری مقایسة مهارت‌های بنیادی دستکاری بین کودکان مبتلا به سندروم متقاطع فوقانی و کودکان سالم [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 473-491]

  • مرتضایی دارسرا، زهرا تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه‏ای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم بر تمرکز و رکورد تیراندازان تپانچه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 407-425]

  • مشکاتی، زهره تأثیر تمرینات دید ورزشی بر مدت زمان چشم ساکن و دقت مهارت هدف‌گیری- مهاری در کودکان با اختلال یادگیری [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 457-472]

  • معظم، صالح اثربخشی روش‌های آموزش ارتقای عملکرد ورزشی مبتنی بر مایندفولنس (MSPE) و تصویرسازی‌ذهنی بر بهبود مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 355-373]

  • ملا نوروزی، کیوان مقایسۀ اثر بازی‌های بومی محلی و حیاط پویا بر کارکرد شناختی، سواد بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان 8 تا 12 ساله [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 333-354]

  • منظری توکلی، محمدحسین مقایسۀ اثر بازی‌های بومی محلی و حیاط پویا بر کارکرد شناختی، سواد بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان 8 تا 12 ساله [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 333-354]

  • میران زاده مهابادی، عطیه تأثیر برنامۀ مداخلۀ حرکتی درشت و ظریف بر یکپارچگی بینایی– حرکتی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 129-147]

  • میرزایی، جلیل تأثیر بازخورد خودکنترل بر یادگیری تولید نیروهای کم، متوسط و بیشینه در شرایط خستگی ذهنی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]

ن

  • نوری، کامبیز تأثیر پیش‌دوره و فواصل زمانی بین محرک‌ها بر دورة بی‌پاسخی روان‌شناختی: شواهدی بر آماده‌سازی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 73-90]

  • نیک نسب، فواد مقایسۀ اثربخشی ذهن‌آگاهی و تصویرسازی ذهنی بر سطوح کورتیزول، اضطراب و اعتمادبه‌نفس دانشجویان افسری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 149-161]

ه

  • هادیان فرد، حبیب تأثیر‌ توانبخشی شناختی بر مهارت‌های پایۀ بنیادی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی: یک مطالعۀ نیمه‌تجربی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 391-405]

  • هاشمی، ایوب تأثیر‌ توانبخشی شناختی بر مهارت‌های پایۀ بنیادی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی: یک مطالعۀ نیمه‌تجربی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 391-405]

  • هنرمند، پیمان ارتباط بین راهبردهای مقابله‌ای و تسلط فراانگیزشی در ورزشکاران نخبه: رویکرد نظریۀ بازگشتی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 25-42]

ی

  • یاعلی، رسول تأثیر روش‌های آموزشی بازی برای درک، آموزش ورزش، ترکیبی (بازی برای درک+ آموزش بازی) و خطی بر خلاقیت کودکان در فوتسال [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 293-311]